інформатика та інформаційні технології в навчальних закладах
Періодичні видання » Інформатика та інформаційні технології в навчальних закладах. Показати: Всі видання лише за 2015 рік лише за 2014 рік лише за 2013 рік лише за 2012 рік лише за 2011 рік лише за 2010 рік. Дата внесення. 5-6. Інформатика та інформаційні технології в навчальних закладах. 2015. 2016-03-12. 4. Інформатика та інформаційні технології в навчальних закладах. 2015. 2015-11-10. 1. Інформатика та інформаційні технології в навчальних закладах. 2015. 2015-07-27. 6 (54). Інформатика та інформаційні технології в навчальних закладах. 2014. 2015-02-24. 5 (53). Інформатика та інформаційні технології в навчальних закладах. 2014. 2014-12-17. 4 (52).
Комп'ютерна (інформаційна) технологія навчання (КТН) спрямована на досягнення цілей інформатизації навчання на основі застосування комплексу функціонально залежних педагогічних, інформаційних, методологічних, психофізіологічних і ергономічних засобів і методик, створених і організованих на базі технічного й програмного забезпечення ЕОМ. – для розв'язання розрахункових задач, оброблення результатів вимірів експериментальних досліджень; – для контролю підготовленості студентів. ЕОМ повинні розглядатися в навчальному процесі як об'єкти вивчення і практичного використання. Серед важливих компонентів комп'ютеризації навчання є розроблення програмного забезпечення.
технологій у навчальному процесі. 1.1. Інформаційні технології в навчанні іншомовного спілкування……6. 1.2. Нові інформаційні технології в навчанні англійської мови. ………. 9. Розділ II. Практичне застосування нових інформаційних технологій у навчальному процесі при вивченні нової лексики. Одним із основних завдань даних технологій у навчальному закладі є допомога в організації роботи учням за спеціально розробленими комп’ютерними навчальними програмами, які повинні відповідати сучасним вимогам та методиці викладання навчальних дисциплін.[14]. Використання КНП на уроці потребує від учителя досконалого вміння роботи з даним засобом
НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ Список підручників Перелік навчальної літератури рекомендованої МОН молоді та спорту України у 2012/13 н. р. Навчальний посібник "Інформатика 10-11" ВИМОГИ до створення, оформлення та видання навчально-методичної літератури у Львівському поліграфічному коледжі УАД КОМПЛЕКС НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ДИСЦИПЛІНИ КАБІНЕТ ІНФОРМАТИКИ VLM Форум інформатиків України Методичний портал Інформатика для вчителя Інформаційні технології у навчанні - Видавнича група BHV Методичні матеріали з. інформатики Основи інформаційних технологій Учбово-видавничий центр "ШКО.
ПОЛОЖЕННЯ ПРО КАБІНЕТ ІНФОРМАТИКИ ТА ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ НАВЧАННЯ ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ Затверджено Наказом Міністра освіти і науки України. Наказ № 407 від 20.05.2004 р. Зареєстровано в Міністерстві юстиції України № 730/9329 від 14.06.2004 р.. Інші методичні матеріали на урок Інформатика скачати.
ІНФОРМАТИКА. 5–9 класи. Програма для загальноосвітніх навчальних закладів[1]. Навчальну програму з інформатики підготовлено у 2015–2016 рр. робочою групою у складі: М. І. Жалдак (завідувач кафедри теоретичних основ інформатики Національного педагогічного університету ім. фіз.-мат. наук, доцент), Л. В. Палюшок (завідувач кабінету інформаційних технологій Львівського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти), Л. М. Федор (учитель інформатики Чернівецької гімназії № 5). Пояснювальна записка.
Звичайно, використання інформаційних технологій не вирішить всіх пи-тань як у освіті, так і в повсякденному житті. Але вони можуть допомогти ви-кладачу найбільш ефективно використати навчальний час занять та до його під-готовки. 1. Технологія — наука про способи розв'язання задач людства за допомогою технічних засобів [1]. За тлумачним словником "технологія – сукупність способів обробки чи переробки матеріалів, інформації, виготовлення виробів, проведення різних виробничих операцій, надання послуг тощо." . В ході вивчення інформатики рекомендується опрацювати операції з інфо-рмаційними об’єктами
ІНФОРМАТИКА. 5–9 класи. Програма для загальноосвітніх навчальних закладів[1]. Навчальну програму з інформатики підготовлено у 2015–2016 рр. робочою групою у складі: М. І. Жалдак (завідувач кафедри теоретичних основ інформатики Національного педагогічного університету ім. фіз.-мат. наук, доцент), Л. В. Палюшок (завідувач кабінету інформаційних технологій Львівського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти), Л. М. Федор (учитель інформатики Чернівецької гімназії № 5). Пояснювальна записка.
Створення єдиного інформаційного освітнього середовища (ЄІОС) навчального закладу надає можливість кожному зануритися в це середовище, забезпечити розширення інтерактивної взаємодії, що максимально наближено до реального. − уведення і розвиток нових спеціальних навчальних дисциплін і напрямів навчання, які пов’язані з інформатикою та інформаційними технологіями; − внесення змін до вивчення більшості традиційних дисциплін, безпосередньо не пов’язаних з інформатикою; − підвищення ефективності навчання за рахунок підвищення рівня його індивідуалізації і диференціації, використання додаткових мотиваційних важелів
Організація середовища дистанційного навчання в середніх загальноосвітніх навчальних закладах : посібник /ав.: Богачков Ю.М., Биков В.Ю, Пінчук О.П., Манако А.Ф., Вольневич О.І., Царенко В.О., Ухань П.С., Мушка І.В. / Наук. ред. Ю.М. Богачков – К.: Педагогічна думка, 2012. – 160 с.: іл. Литвинова С., Проценко Т. (Науково-методичний журнал «Інформатика та інформаційні технології в навчальних закладах» № 4, 2006 р.). Програма курсу за вибором “Сучасні офісні інформаційні технології”// Інформатика та інформаційні технології в навчальних закладах. / Дорошенко Ю.О., Лапінський В.В., Карташова Л.А. – 2006. – №4–5. – С.37–44.
Дана програма розроблена відповідно до Типового навчального плану загальноосвітніх навчальних закладів з українською мовою навчання технологічного напряму інформаційно-технологічного профілю [1], Додаток 10. Програма профільного вивчення інформатики розрахована на викладання у 10-11 класах. комп’ютера, ролі нових інформаційних технологій у сучасному виробництві . пристроїв комп’ютера, з основами технології розв’язування задач за допомогою комп’ютера, починаючи від їх постановки й побудови відповідних інформаційних моделей і завершуючи інтерпретацією результатів, отриманих за допомогою комп’ютера.
Курс «Інформаційні технології в навчальному процесі» розрахований на студентів педагогічних вищих навчальних закладів, вчителів загальноосвітніх шкіл, професійно-технічних навчальних закладів, які хочуть застосовувати інформаційно-комунікаційні технології у своїй діяльності. Оволодіння сучасними інформаційними та інформаційно-комунікаційними технологіями, методикою їх використання в навчальному процесі сприятиме модернізації освіти – підвищенню якості професійної підготовки майбутнього фахівця, збільшенню доступності освіти, забезпеченню потреб суспільства в конкурентоздатних фахівцях.
Материнськими науками для інформатики стали математи-ка, кібернетика, системотехніка, електроніка, логіка і лінгвісти-ка. Основними науковими напрямами інформатики на сьогодні є теоретичні основи обчислювальної техніки, статистична теорія інформації, теорія математичного моделювання та обчислюваль-ного експерименту, алгоритмізація, програмування, штучний інтелект і інформологія, яка вивчає процеси комунікації та роз-повсюдження інформації в соціальних системах» [10].
Коментарі
Дописати коментар