педагогічна технологія створення ситуації успіху реферат
Тонкий знавець дитячої психології В. О. Сухомлинський стверджував, що перша заповідь виховання – „дати дітям почуття власної гідності. У наших школах не повинно бути нещасливих дітей, душу яких гнітить думка, що вони ні на що не здібні. Успіх у навчанні – єдине джерело внутрішніх сил дитини, які породжують енергію для переборення труднощів, бажання вчитися”.. Стаття на урок Педагогіка скачати.
Дати дітям радість праці, радість успіху у навчанні, збудити в їхніх серцях почуття гордості, власної гідності – це перша заповідь виховання. У нас не повинно бути нещасливих учнів, душу яких гнітить думка, що вони ні на що не здібні. Успіх у навчанні – єдине джерело внутрішніх сил дитини, які породжують енергію для переборення труднощів, бажання вчитися”.В. О. Сухомлинський.
Народження педагогічної технології "Створення ситуації успіху" було зумовлено самим життям. К. Д. Ушинський розмірковував, як краще організувати навчання дітей. Він зазначав, що «розумова праця учня, успіхи й невдачі у навчанні – це його духовне життя, його внутрішній світ, ігнорування якого може призвести до сумних результатів. Технологія "Створення ситуації успіху" виробляє найціннішу людську якість – стійкість у боротьбі з життєвими труднощами. Навіть інколи, переживаючи ситуацію успіху, дитина може зазнати незгладимих емоційних вражень, різко змінити в позитивний бік стиль свого життя.
Метою є розкриття сутності технології “Створення ситуації успіху”. Відповідно до об'єкта, предмета і мети дослідження визначені такі завдання: • розкрити сутність технології “Створення ситуації успіху” в початковій школі; • обґрунтувати та довести роль вчителя у технології “Створення ситуації успіху“ у виховному процесі початкової школи; • проаналізувати досвід педагогів-класиків з використання технології “Створення ситуації успіху” у виховному процесі.
Педагогічна технологія «Створення ситуації успіху» допомагає долати труднощі, включає створення різноманітних видів радості, використання прийомів, за допомогою яких розгортається робота з різними категоріями учнів. Головне, що необхідно вчителю, який приступає до роботи за педагогічною технологією «Створення ситуації успіху», -забезпечити оптимістичну установку дитини на спільну працю, створити позитивну атмосферу для досягнення спільних цілей, дати можливість дитині відчути себе рівним серед рівних. Виконання цих рекомендацій в поєднанні з вірою педагога у позитивні властивості.
Прочитайте реферат, а також понад 25000 інших подібних робіт. Не втратьте свій шанс отримати кращі оцінки та стати кращим автором! . В нас є багато безкоштовних курсових робіт та рефератів про Педагогічна технологія "Створення ситуації успіху". Також, ми маємо широкий вибір безкоштовних наукових робіт та рецензій книг. Ви можете переглянути нашу колекцію курсових робіт або скористатися нашим пошуком. Педагогічна технологія "Створення ситуації успіху". Міністерство освіти і науки, молоді та спорту. Східноєвропейський національний універмитет імені Лесі Українки.
Педагогічна технологія "Створення ситуації успіху" допомагає долати труднощі, включає створення різноманітних видів радості, використання прийомів, за допомогою яких розгортається робота з різними категоріями учнів. У цій педагогічній технології всі учні умовно поділяються на групи: "Надійні"— це школярі, які мають добрі здібності, працюють самостійно, сумлінно ставляться до своїх обов'язків, самостійні, упевнені в собі.
Реферати українською » Педагогика » Створення ситуації на успіх навчальної діяльності школярів. Реферат Створення ситуації на успіх навчальної діяльності школярів. Предыдущая страница | Страница 3 из 7 | Следующая страница. Педагогічна зараження побудовано на точному розрахунку, у якому головне – вибір гносионосителя, тобто потужного джерела інтелектуального зараження (3,93). Тому педагогічно виправдано створення школяреві ситуації успіху – суб'єктивне переживання задоволення від процесу результату ( все цілком або певної частини) самостійно виконаною діяльності.
Технологія «Створення ситуації успіху». Автором технології вважають російського педагога А. Бєлкіна, хоча сам він не називає охарактеризовану ним ситуацію технологією. Зрештою, навіть у посібниках, у яких ситуація успіху трактується як технологія, паралельно вона називається педагогічним прийомом. Завданням нашої статті є окреслення сутності ситуації успіху, педагогічних порад щодо її створення та опис підготовки майбутніх вихователів до її забезпечення у ігровій діяльності дошкільників. Поняття “успіх” є спільним для філософії, етики, соціології, психології, педагогіки, хоча його змістове наповнення і варіюється в залежності від науки.
Створення ситуації успіху в навчальній діяльності школярів це проблема до якої все частіше звертається сучасна педагогічна наука. Провівши огляд та аналіз літератури з теми Створення ситуації успіху на уроках стверджую що обрана тема є актуальною для освіти залишається лише допомогти дитині в період формування її особистості ні в якому разі не позбавляти школяра чекання завтрашньої радості віри у свої можливості.
Народження педагогічної технології "Створення ситуації успіху" було зумовлено самим життям. У своїй педагогічній діяльності А. С. Макаренко розробляв ідею "завтрашньої радості", а В. О. Сухомлинський розвинув цей прийом у створеній ним "Школі радощів". Ситуація успіху — це суб'єктивний психічний стан задоволення наслідком фізичної або моральної напруги виконавця справи, творця явища. Ситуація успіху досягається тоді, коли сама дитина визначає цей результат як успіх. Кожному педагогу слід звернути увагу на цей постулат. Об'єктивна успішність діяльності дитини — це успіх зовнішній, тому що якість результату оцінюється свідками дійства.
Велику увагу створенню ситуацій успіху приділяє А.С. Белкин, доктор педагогічних наук. Він твердо переконаний, якщо дитину позбавити віри в себе, важко сподіватися на його «світле майбутнє ». Одне необережне слово, один непродуманий крок вчителі можуть надломити дитину так, що потім не допоможуть ніякі виховні хитрощі (3 , 81). Надійним шляхом створення ситуації успіху він вважає диференційований підхід до визначення змісту діяльності і характеру допомоги учням при її здійсненні. Створення ситуацій успіху, на думку Г.А. Цукерман, приводить до співпраці вчителів з учнями. В умовах співпраці Цукерман виділив три провідні характеристики дій учнів: несиметричність взаємодії, тобто дитина, здійснює пошук відсутніх йому знань
У матеріалі на заявлену тему авторка пише (медіапрезентація додається), що народження педагогічної технології „Створення ситуації успіху” зумовлено самим життям. У своїй педагогічній діяльності А. Макаренко розробляв ідею „завтрашньої радості”, а В. Сухомлинський створив „Школу радощів”. Автор: Хижняк Ольга Анатоліївна Посада: учитель світової літератури. Матеріал розміщено в рамках проведення Форуму педагогічних ідей «УРОК». Категорично заборонено використовувати цей матеріал на інших інтернет-порталах і в засобах масової інформації, а також поширювати, перекладати або копіювати будь-яким способом без письмового дозволу освітнього порталу Освіта.ua.
Актуальність педагогічної технології «Створення ситуації успіху» полягає в тому, що її використання сприяє: підвищенню результативності; зростанню продуктивності уроку . Теоретична основа. Перші методики створення ситуації успіху були розроблені та використані у шкільній педагогіці. На те, що саме успіх підтримує інтерес дитини до навчання, вказував знаний педагог минулого К. Ушинський. Учений вважав, що бажання навчатися з’являється лише тоді, коли є натхнення, яке народжується від успіху в оволодінні знаннями.
В основі педагогічної технології "Створення ситуації успіху" лежить особистісно орієнтований підхід до процесу навчання та виховання. Ситуація успіху — це суб'єктивний психічний стан задоволення наслідком фізичної або моральної напруги виконавця справи, творця явища. Ситуація успіху досягається тоді, коли сама дитина визначає цей результат як успіх. Кожному педагогу слід звернути увагу на цей постулат. Об'єктивна успішність діяльності дитини — це успіх зовнішній, тому що якість результату оцінюється свідками дійства. Усвідомлення ситуації успіху самим же учнем, розуміння її.
Технологія «Створення ситуації успіху» відрізняється від інших відомих технологій успіху тим, що ніякого досягнення реально може й не бути, він імітується учителем для формування позитивної мотивації та емоційного стану піднесення. Розрізняють декілька етапів створення ситуації успіху. Саме алгоритмічність дає підстави вважати створення ситуації успіху технологією. До впровадження у педагогіку технологічного підходу подібні дії називали прийомом «опора на позитивне». Отже, тлумачення створеної ситуації успіху як технології є дискусійною проблемою. Основними етапами створення ситуації успіху є:.
WordPress Shortcode. Link. педагогічна технологія "Створення ситуації успіху". 16,072 views. Share. 1. Педагогічна технологія “Створенняситуації успіху” 1. 2. І. Концептуальні положення В основі педагогічної технології “Створення ситуації успіху” лежить особистісно-орієнтованийпідхід до процесу навчання та виховання 2. 3. Ситуація успіху – цесубєктивний психічний стан задоволення наслідком фізичної або моральної напруги виконавця справи, творця явища 3. 4. Схема досягнення ситуації Субєкт здолання Психічні Інші видибоязкість невміння незнання ураження труднощів успіх Ситуація успіху 4. 5. ІІ.
Коментарі
Дописати коментар